Blog

Δεν είναι η πρώτη φορά αλλά και αυτήν την εβδομάδα θα σας προτείνουμε ένα πολύ εύκολο και γρήγορο πρωινό. Όπως πολλοί διατροφολόγοι λένε τα smoothies είναι ο καλύτερος τρόπος για να εντάξεις στη διατροφή σου περισσότερα φρούτα και λαχανικά.
Το παρακάτω smoothie bowl όμως είναι ακόμα πιο ξεχωριστό αφού περιέχει και σπανάκι, το οποίο θα σου δώσει βιταμίνη C, βιταμίνη Κ, φολικό οξύ, σίδηρο, ασβέστιο αλλά και φυτικές ίνες.
Τι θα χρειαστούμε:
1. 1 παγωμένη μπανάνα
2. 1 αβοκάντο
3. 1 μήλο
4. 2 φλιτζάνια σπανάκι
5. ¼ φλιτζάνι γάλα αμυγδάλου
6. ½ φλιτζάνι πάγο
7. 1 ακτινίδιο, κομμένο σε φέτες
8. 2 κουταλιές της σούπας καρύδα
9. 1 κουταλιά της σούπας ψιλοκομμένα καρύδια
10. 2 κουταλιές της σούπας goji berries
Πώς θα το φτιάξουμε:
Σε ένα μπλέντερ, βάλε το σπανάκι, την μπανάνα, το αβοκάντο, το μήλο, το γάλα αμυγδάλου και τον πάγο. Χτύπα καλά μέχρι να γίνει ένα λείο μείγμα. Ρίξε το smoothie σε δύο μπολ και γάρνιρε με το ακτινίδιο, τα goji berries, την καρύδα και τα καρύδια.

Leave a Comment: