Blog

Κάποιες φορές είναι ΟΚ να μην είσαι καλά, να μην έχεις όρεξη και να μη θες να κάνεις κάτι συγκεκριμένο. Αυτό που δεν είναι και τόσο ΟΚ είναι να δηλητηριάζεις τον εαυτό σου με περιττό άγχος, που καταλήγει να σε κάνει δυσλειτουργικό για πολύ καιρό. Δεν αξίζει το άγχος να χαλάει τις όμορφες στιγμές σου και τη ζωή σου.
Έτσι, τώρα που αρχίζει η νέα σεζόν με τους καλύτερους οιωνούς αποβάλλουμε το άγχος και περιορίζουμε τα αρνητικά ερεθίσματα όσο περισσότερο μπορούμε.
Σύμφωνα με την Ένωση Άγχους και Κατάθλιψης της Αμερικής, οι διαταραχές άγχους είναι η πιο κοινή ψυχική ασθένεια μεταξύ των ενηλίκων στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ανάλογα με το είδος του άγχους, αυτό μπορεί να εκδηλωθεί με πολλούς τρόπους.

Από εφίδρωση και γρήγορη αναπνοή μέχρι τρέμουλο. Η κοινωνία πολλών ταχυτήτων που ζούμε μπορεί να σε φέρει αντιμέτωπη με πολλές καταστάσεις ταυτόχρονα, στις οποίες όσο και να το θέλεις είναι αδύνατο να ανταποκριθείς.
Επομένως, η δημιουργία στρες είναι σχεδόν φυσική και επόμενη αντίδραση του οργανισμού και της ψυχικής σου υγείας. Αν μάλιστα πλέον το άγχος είναι δεύτερη φύση σου, και ταράζεσαι με την παραμικρή δυσκολία, τότε σίγουρα πρέπει να μάθεις να το χειρίζεσαι και να βρίσκεις τρόπους να ανακουφίζεσαι και να ηρεμείς.
Πώς μπορείς να ανακουφιστείς και να διαχειριστείς το άγχος αυτό;

  1. Ξεκίνα να γράφεις. Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσεις τι σου προκαλεί
    αυτό το άγχος, από πού ξεκινάει και πού μπορεί να φτάσει. Είναι μία
    διαδικασία που φέρνει ανακούφιση και ηρεμία, αλλά πρωτίστως ενισχύει
    την αυτογνωσία.
  2. Γυμναστική. Μπορεί να βαριέσαι τη γυμναστική, όμως ακόμη και ένα 20′
    περπάτημα γύρω από τη γειτονιά σου θα σε βοηθήσει να ανακουφιστείς και
    να αδειάσεις το μυαλό σου.
  3. Ανάσες. Το λεγόμενο στα αγγλικά και τη γιόγκα breathwork. Οι βαθιές
    αναπνοές είναι μία από τις πιο εύχρηστες και δοκιμασμένες τεχνικές που θα
    σε βοηθήσουν να ανακουφιστείς από το έντονο άγχος. Πόσες φορές δε σου
    έχει πει η κολλητή σου «πάρε μια βαθιά ανάσα» όταν είσαι νευρική ή πολύ
    αγχωμένη; Μάλλον πρέπει να ακολουθήσεις τη συμβουλή της.
    Φυσικά αν το άγχος σου συνεχίζει να σε απασχολεί ή νιώθεις πως
    θες τη βοήθεια της επιστήμης, καλό είναι να δεις κι έναν ειδικό να
    εξετάσει την περίπτωσή σου και να σε βοηθήσει να το διαχειριστείς
    πιο εύκολα.

Πηγή εικόνας: valeriia-bugaiova-Kd3BSvLgUIo-unsplash

Leave a Comment: