Σε περίπτωση που ένα προϊόν είναι ελαττωματικό θα σας στείλουμε, χωρίς κάποια επιβάρυνση από εσάς, ένα καινούριο ίδιο προϊόν, εφόσον το επιθυμείτε. Για να γίνει αυτό, θα σας ζητηθεί να μας στείλετε φωτογραφίες που να αποδεικνύουν ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό.
Αν δεν γίνεται εμφανές αυτό από τις φωτογραφίες θα πρέπει να μας στείλετε το προϊόν πίσω για να το ελέγξουμε. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.
Σας συμβουλεύουμε να επιστρέψετε το προϊόν ως συστημένο δέμα και να επιλέξετε ενδεχομένως αποστολή δηλωμένης αξίας που να αντιπροσωπεύει το κόστος των προϊόντων που αποστέλλετε. Κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας από τις μεταφορικές υπηρεσίες.
Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την AENAON KALLOS και επιβαρύνουν τον πελάτη.